LĪGUMS UN GARANTIJAS
Studija Klumba veic ziedu piegādi Rīgā un Latvijā visu diennakti bez pārtraukumiem un brīvdienām. Pēc tāda paša grafika mēs strādājam visos svētkos. Mēs garantējam mūsu kurjeru ar pasūtītāju saskaņotā laikā piegādāto preču kvalitāti, visi izņēmumi aprakstīti sadaļā “Savlaicīguma garantija”.
DISTANCES LĪGUMS
Šis līgums tiek slēgts starp SIA EMAT, reģ. Nr 44103137507. , juridiskā adrese: Viršu 4-17, Rīga, LV-1035, Latvia (turpmāk tekstā SIA EMAT) un Pircēju (turpmāk tekstā Pircējs), kurš veic pasūtījumu klumba.LV interneta veikalā, kas atrodas interneta adresē http://www.klumba.lv (turpmāk tekstā – Ziedu veikals).
Interneta Ziedu veikala darbību nodrošina un uztur Klumba.LV.
Veicot pasūtījumu Ziedu veikalā, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar Ziedu veikala Lietošanas noteikumiem un Distances līgumu, kas pieejami interneta adresē https://www.klumba.lv/info/delivery/ .
Kp>Pircējam ir tiesības saņemt klumba.LV veikalā piedāvātās preces un pakalpojumus pēc tam, kad Pircējs ir veicis attiecīgā pakalpojuma vai preces priekšapmaksu. Katras attiecīgās preces un pakalpojuma apraksts un cena ir norādīta preču katalogā pie katras preces. Visas cenas ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli.
Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci vai pakalpojumu, izvēloties vienu no Ziedu veikalā piedāvātajiem attālināto maksājumu veidiem.
Preču un/vai pakalpojumu apmaksas veikšana nozīmē pakalpojuma pasūtīšanas faktu un Pircēja neatsaucamu piekrišanu Noteikumiem.
Pēc pasūtījuma apmaksas Pircējs ir noslēdzis līgumu ar SIA EMAT, kas nosaka abpusējas saistības un pienākumus.
Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, nesniedzot skaidrojumus par atteikuma iemeslu, atdot preci atpakaļ SIA EMAT veikalam. Atdodamā prece nedrīkst būt lietota, bojāta, tai ir jābūt oriģinālajā iepakojumā, iepakojums un tā marķējums nedrīkst būt bojāti. Atteikuma tiesību izmantošana un preču atpakaļatdošana notiek saskaņā ar šādiem tiesiskajiem aktiem:
– Patērētāju tiesību aizsardzības likums;
– Ministru kabineta 2002. gada 28. maija noteikumi Nr. 207 “Noteikumi par distances līgumu”.
Preču atpakaļatdošanas tiesības netiek attiecinātas uz grieztajiem ziediem, ziedu pušķiem, ziedu kompozīcijām un telpaugiem. (MK noteikumi Nr. 207, 15.3. p.).
SIA EMAT ir tiesības vienpusēji anulēt pasūtījumu un atgriezt Pircējam pilnu pasūtījuma maksu, ja no SIA EMAT neatkarīgu apstākļu dēļ pasūtījuma izpilde nav iespējama. (Piemēram, pasūtītā prece nav pieejama ilgāk par 30 dienām, vai tai beigusies ražošanas sezona)
The legal jurisdiction/governing law match merchant’s identified location (within the EU)
Kvalitātes garantija un atgriešanas politika
Kvalitāte. Visas vietnē parādītās mūsu darbu fotogrāfijas ir kompozīciju izpildījuma varianti. Ziedu kompozīcija ir unikāla un neatkārtojama. Tā var nedaudz atšķirties ar dažiem elementiem, ārējo izskatu un iepakojuma materiālu. Mēs varam mainīt daudzumu, ziedu veidu atkarībā no sezonas, kā arī no to pieejamības noliktavā un citiem faktoriem. Pasūtījuma galīgais izpildījums var atšķirties no galerijas fotogrāfijām. Visas ziedu kompozīcijas mūsu floristi veido tikai no svaigiem ziediem un dara visu, lai Jums iepatikusies kompozīcija maksimāli atbilstu sniegtajam paraugam.
Ja saņēmējam ir jebkādas pretenzijas pret pušķa kvalitāti, saņēmējam ir tiesības pušķi nepieņemt un uzreiz atdot to kurjeram, par šo situāciju paziņojot pa tālruni +37122814848. Tālāk situācija tiek izskatīta individuāli.
Pēc tam, kad saņēmējs ir pušķi pieņēmis, pretenzijas netiek pieņemtas.
Diemžēl mēs nevaram atbildēt par ziedu saglabāšanos Jums mājās, jo nevaram kontrolēt apstākļus, kādos tie atrodas. Ziedi ir dzīva prece un nav iespējams paredzēt, kā tie uzvedīsies tādos vai citādos apstākļos, šī iemesla dēļ Latvijā pastāv LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 207 15.3 (nav atgriežami: griezti ziedi, pušķi, ziedu kompozīcijas un istabas augi).
Finanšu garantijas. Atceļot pasūtījumu ne mazāk kā 24 stundas pirms tā izpildes, bet svētku periodos, tādos, kā 14. februāris un 8. marts – ne mazāk kā 72 stundas iepriekš, visa nauda tiks atmaksāta saņēmējam pilnā apmērā. Atceļot maksājumu, netiks atmaksāti līdzekļi, kurus maksājumu sistēmas ieturējušas kā komisijas maksu par maksājuma pieņemšanu, kā arī atmaksu. Parasti maksājumu sistēmu komisijas maksa ir 4 līdz 7%. Atceļot pasūtījumu, mēs iesakām vienkārši pārcelt apmaksāto summu uz citu datumu un citu piegādi. Tādā gadījumā mums nevajadzēs veikt atmaksu un apmaksāta summa tiks pilnībā pārcelta uz citu datumu.
Ja pasūtītājs lūdz atcelt pasūtījumu vēlāk par iepriekš noteikto laiku, mēs varam tikai pārcelt šī pušķa piegādi uz citu laiku vai dienu. Tādā gadījumā mēs nepārtaisām piegādei izveidoto pušķi.
Savlaicīguma garantija
Katrs pasūtījums studijā Klumba tiek reģistrēts informācijas sistēmā, tāpēc visi pasūtījumi tiek automātiski kontrolēti. Sistēma informē floristus, kurjerus un pasūtītājus par dažādiem ar pasūtījumu saistītiem notikumiem. Tāpēc katrs Jūsu pasūtījums tiek garantēti kontrolēts. Jebkādas problēmas pasūtījuma izveidē iepriekš prognozē sistēma un tiek risinātas savlaicīgi.
Mūsu kurjeri arī strādā, izmantojot šo automatizēto sistēmu. Tāpēc mēs visus savus pasūtījumus piegādājam pasūtītāja noteiktajā laikā. Gadījumā, ja nav iespējams piegādāt pušķi norādītajā laikā, vai iespējama aizkavēšanās vairāk par 30 minūtēm, mēs informējam pasūtītāju un apspriežam turpmāko piegādes veidu.
Mūsu kurjeri iepriekš aprēķina maršrutu un iespējamo aizkavēšanos ceļā. Bet situācija uz ceļa ātri mainās un ceļu noslogotību ne vienmēr izdodas paredzēt. Gadījumā, ja kurjera maršrutā ir papildu sastrēgumi vai ceļi noslogotība ir lielāka par 8 ballēm, iespējama piegādes kavēšanās par 1 stundu, neinformējot pasūtītāju. Mēs vienmēr cenšamies Jūs informēt un nosūtam SMS par katru notikumu, kas saistīts ar Jūsu pasūtījumu. Vēlamies Jums apliecināt, ka 99% mūsu pasūtījumu tiek izpildīti kvalitatīvi un laikus. Visas citas situācijas mēs risinām individuāli ar pasūtītāju.
Gadījumā, ja pasūtījums tiek izpildīts ārpus Rīgas robežām, mēs nevaram garantēt piegādi “tieši laikā”. Mēs pasūtījumā norādīto laiku pieņemam kā pasūtītājam vēlamo. Izpildot pasūtījumu, mēs pieliekam visas pūles, lai ievērotu vēlamo piegādes laiku. Bet tā kā tie ir tālāki rajoni, precīzi piegādei laiki netiek garantēti, bet mēs noteikti varam garantēt piegādi Jūsu izvēlētajā dienā līdz pulksten 22.00. Piegādes iespējas uz tālākiem Rīgas pilsētas rajoniem svētku dienās precizējiet pa tālruni: +37122814848
Apkalpošanas garantijas. Pasūtījumus pa tālruni, pa e-pastu, dažus saliktus pasūtījumus vai sarežģītus pasūtījumi mūsu menedžeri apstrādā manuāli. 24 stundu laikā mēs izskatīsim jūsu pieteikumu pasūtījuma izpildei.
Vairumā gadījumu Jūs uzreiz varat sekot līdz pasūtījuma izpildes procesam tiešsaistes režīmā vietnē savā personīgajā kabinetā, jūs saņemsiet arī SMS par pasūtījuma izpildes procesu.
Mēs fotografējam saņēmējus pasūtījuma izsniegšanas laikā. Šī fotogrāfija tiek nosūtīta pasūtītājam pa elektronisko pastu uz pasūtījuma noformēšanā norādīto adresi. Šo pakalpojumu mēs varam garantēt tikai no savas puses. Mēs neesam atbildīgi, ja Jūs esat nepareizi norādījis e-pasta adresi, noformējot pasūtījumu. Mēs arī neatbildam par jebkādu iespējamu aizkavēšanos vēstuļu piegādē, kā arī par Jūsu pasta sistēmas to noraidīšanu. Šī fotogrāfija tiek arī automātiski apstrādāta – tajā tiek maskēta saņēmēja seja, un fotogrāfija tiek izlikta mūsu portfolio.
Ja saņēmējs vai pasūtītājs to nevēlas, lūdzam informēt mūs jebkurā laikā. Mēs uzreiz izņemsim publicēto fotogrāfiju.
Ziedus mūsu dzīvo ziedu tiešsaistes veikalā var pasūtīt pa tālr. RU +371 228 148 48 LV/ENG +371 228 148 48
Ziedu nomaiņa pušķī
Reizēm mums nākas nomainīt ziedus, saglabājot pušķa ārējo izskatu un vērtību. Mūsu uzņēmuma speciālisti patur sev tiesības veikt ekvivalentu iepakojuma vai ziedu materiāla nomaiņu. Florists var veikt nomaiņu pēc sava ieskata, saglabājot kompozīcijas vērtību un stilu.
Pievērsiet uzmanību: mūsu tiešsaistes katalogā norādīti aptuvenie puķu garumi, pušķu un kompozīciju izmēri. Zieda reālie izmēri un garumi var nenozīmīgi variēties: starpība būs aptuveni 5-10 cm.
Augļu groza saturs var mainīties. Tas saistīts ar to vai citu augļu pieejamības ierobežotību dažādos reģionos vairāku iemeslu dēļ. Turklāt ne vienmēr veikalā piedāvāto preču kvalitāte var atbilst prasību standartiem. Tādējādi jāņem vērā, ka fotogrāfija vietnē ir pasūtījuma piemērs, nevis paraugs, tāpēc augļu sastāvs var variēties.
Noformējot grozu, tā sastāvs tiek izvēlēts noteiktas summas ietvaros. Uzņēmuma speciālisti pieliks visas pūles, lai pasūtījumu izpildītu maksimāli reprezentabli.
Klumba garantē: mainoties augļu sastāvam, pakalpojuma kvalitāte nemainās, jo nomaiņa vienmēr būs līdzvērtīga. Turklāt, strādājot ar pasūtījumu, Klumba personāls vienmēr atceras, ka galvenais pienākums ir nodrošināt piegādātās preces kvalitātes un veseluma atbilstību pasūtītajam.
Ziedu nomaiņa pušķī
Reizēm mums nākas nomainīt ziedus, saglabājot pušķa ārējo izskatu un vērtību. Mūsu uzņēmuma speciālisti patur tiesības veikt ekvivalentu iepakojuma vai ziedu materiāla nomaiņu. Florists var veikt nomaiņu pēc sava ieskata, saglabājot kompozīcijas vērtību un stilu.
Pievērsiet uzmanību: mūsu tiešsaistes katalogā norādīti aptuvenie puķu garumi, pušķu un kompozīciju izmēri. Zieda reālie izmēri un garumi var nenozīmīgi variēties: starpība būs aptuveni 5-10 cm.
Augļu groza saturs var mainīties. Tas saistīts ar to vai citu augļu pieejamības ierobežotību dažādos reģionos vairāku iemeslu dēļ. Turklāt ne vienmēr veikalā piedāvāto preču kvalitāte var atbilst prasību standartiem. Tādējādi jāņem vērā, ka fotogrāfija vietnē ir pasūtījuma piemērs, nevis paraugs, tāpēc augļu sastāvs var variēties.
Noformējot grozu, tā sastāvs tiek izvēlēts noteiktas summas ietvaros. Uzņēmuma speciālisti pieliks visas pūles, lai pasūtījumu izpildītu maksimāli reprezentabli.
Klumba garantē: mainoties augļu sastāvam, pakalpojuma kvalitāte nemainās, jo nomaiņa vienmēr būs līdzvērtīga. Turklāt, strādājot ar pasūtījumu, Klumba personāls vienmēr atceras, ka galvenais pienākums ir nodrošināt piegādātās preces kvalitātes un veseluma atbilstību pasūtītajam.
Piegādes garantija un izmaksas
Visas garantijas saistības, piegādes izmaksas un nosacījumi aprakstīti atsevišķā lapā “Piegādes nosacījumi”.